Koszyk 0
Lista porównawcza 0 Lista ulubionych 0
Moje konto
Menu

Regulamin

                                                                               REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPU DLA KARPIARZY MILOND DZIAŁAJĄCEGO POD DOMENĄ WWW.MILOND.PL Z 01.02.2024 r.

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem https://www.milond.pl, prowadzonym przez MILOND Sp.z o.o., Eugeniusza Lokajskiego 14 / 7, 02-793 Warszawa, NIP: 9512511582, REGON: 387704149. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Sądie Rejonowym dla m. st.Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS, prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

1. Zakres obowiązywania regulaminu


Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej.

Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.
2. Zawarcie umowyUmowa sprzedaży zostaje zawarta z MILOND Sp z o.o.Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy.

3. Język i zasady utrwalania umowyUmowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim / Angiełskim / Rosyjskim.Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. 
4. Dostawa produktówDo wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.Średni czas dostawy realizowanej przez kuriera to 1-2 dni.Zasadniczo istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: Eugeniusza Lokajskiego 14 / 7, 02-793 Warszawa, w godzinach wstępnie uzgodnionуср z przedstawicielem sklepu.Wysyłki realizowane do paczkomatów mogą być realizowane tylko dla produktów które zmieszczą się w paczkomatach. Jeżeli podczas składania zamówienia nie ma możliwości wybrania paczkomaty system nie pozwala wybrać takiej formy dostawy.
5. PłatnościW naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:- płatnością za pośrednictwem bramek płatności,- kartą płatniczą,- gotówką podczas odbioru,- przelewem na numer konta bankowego - wprzypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.W przypadku konieczności dokonania zwrotu płatności, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Prawo do odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy zgodnie z polskim prawem.


7. Szkody powstałe podczas transportu
 Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. 

Jeżeli otrzymasz produkt z uszkodzonym opakowaniem, Ty (lub inna osoba odbierająca przesyłkę za Twoją zgodą) masz obowiązek sfotografować/filmować proces rozpakowywania w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru należy również wykonać szczegółowe zdjęcie/film uszkodzenia towaru, sporządzić pisemne potwierdzenie  szkody" z podpisem kuriera. - "


Protokół szkody musi zawierać datę, miejsce jego sporządzenia, spis towaru i jego uszkodzeń, podpisy oraz imię i nazwisko osób, które faktycznie były obecne podczas rozpakowywania. Obecność takiego Protokołu oraz przesłanego nam zdjęcia/filmu jest warunkiem koniecznym do rozważenia kwestii wymiany produktu lub rekompensaty pieniężnej.


8. Rękojmia, gwarancje i odpowiedzialność sprzedawcy
Warunki gwarancji dla każdej jednostki (partii) towaru prezentowane są odrębnie dla każdego zamówienia. W każdym przypadku i w każdych okolicznościach odpowiedzialność przedsiębiorcy wobec konsumenta i/lub osób trzecich jest ograniczona do kosztu zamówienia opłaconego przez konsumenta, co do którego powstał spór lub szkoda.

Reklamacje można składać:

Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
na piśmie na adres: MILOND Sp. z o.o., Lokajskiego 14 / 7, 02 - 793 Warszawa z dopiskiem "REKLAMACJA"
Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy. 

Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.

Nasz serwis telefoniczny obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: od poniedziałku do soboty od 9:00 do 18:00.

9. Usługi świadczone drogą elektroniczną
W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. 

Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

10. Kodeks dobrych praktyk
Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnym pod niniejszym linkiem.

11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.

Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

12. Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.

Relacje pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami regulowane są przez prawo polskie.


Dayko Pod Compact bitubo Black & Green 4-5 rods
Dayko Pod Compact bitubo Black & Green 4-5 rods